Merhaba güzel anneler doğuma çok az bir Aman kaldı ama doğum hakkında hala düşünüyoruz nerede yapalım diye özel mi devlet mi çok öok kararsızız diyarbakırı bile düşünüyoeuz ama hiç gitmedim orada kontrole bir tek ece öçala gittim ayrıntılıya oda doğum yaptırıyormuş ama bilemiyorum kızıltepe ilçesindede iki özel hastane gördüm ama çok kararsızım bir de ailemden kimse olmayacak sadece eşimle ben olacağız o yüzden hangisi daha iyi olur bilemedim . Bu konuda tecrübelerw ihtiyacım var