Cgu17 7 aylık kız bebeğine hamileyim karnım hep ilk aydan bildiğim gibi aşağıda biraz ilk hamileliğim merak ediyorum sizlerle konuşmak isterim kız bebeklerinde böyle mi olur :)
Eski9 Cgu17 Onu bunu bilmem de popoyu bacakları büyüttüğü kesin iki gebeligimde kız maşallah popo alıp başını gidiyor 😑
Minigimm0611 Cgu17 Benimkide başında be aşagıda ve top gibi hatta hep erkek göbegi gibi diyorlar ama kızım olcak 🤗
Emnesar Merhabaaa bende 5 aylık hamileyim benim de kız ve biraz aşagıda gibi karnım ilk hamileliğimde de kızdı ama o top gibiydi
Mhnds Eski9 benimde kız popo bacaklar nasıl düzelecek hiç bilmiyorum birde çok şiş ve ödemim oluyor su içmeme ve hareket etmeme rağmen
Cgu17 Kendimi bildim bileli hep aşağıda acaba neden ya 😅 Sormayın bende yüzden ve aşağı kısımdan aldım gerçekten yeterki o sağlıklı olsun 🙂🙂
Eski9 Mhnds Bende öyle kilo da aşırı yemememe rağmen hep artıyor çok can sıkıcı bebekler saglikli olsunda düzelir elbet