Hs4523
Merhaba arkadaşlar yeni hamile oldugumu öğrendim 4.5 haftalık idrarda protein kaçağı mevcut o yüzden ısırgan otu çayı içiyodum bu haftaiçi doktora gidicem sizce içmemi bi zararı olurmu gün aşırı içiyorum idrarda protein yükselmesinde bebeğime zarar vericek ilaçta kullanamıyorum hepsi gebelikte yasak sizce ne yapmalıyım