Yasemin_in68 Kızlar doğum başlayınca sancı kasılma diyorlar sancıyı öğrendim sanırım da kasılma dedikleri nedir nasıl oluyor anlayamadım onu
Arifcaninannesi Yasemin_in68 36 olduk bu gece 2 gündür şu haftasonu geçsinde YARIN kontrole gideyim diye dört gözle bekliyorum sol tarafım taş gibi aşırı bir agrim var kasılma sanirim bu oluyor bebegin tek tarafa toplanması ilk oglumda böyle olmuyordu