Yasemin_in68 kasılmayı bilmem ama suni sanci alirken doğuma 2 3 saat kala benim gözlerim kapaniyordu sanci ara ara kesildigi sıra gözlerimi yumup uyukluyodum 13 saat suni sancı çektim oğlumda 38+3 de dogdu şuan kızıma 39+3 deyim sancım ağrım yok gene suni verecekler diye korkuyorum