Gul2808 adetime 4 gün var sabh yaptım bu şekilde çıktı dört düştüğüm var öncekilerde net iki çizgide çıkardı emin olamadım bundan Bi bakarmısınız hanımlar
Yesim1992 Gul2808 hayırlı olsun canım benim 🥰 Benm de günüm geçmemişti hasta olucagım gün hamile olduğumu öğrendim şimdi 13 haftalık hamileyim 🥰🙈
Selen37 Gul2808 benimde aynı şekil çıkmıştı adete 3 4 gün kala. Beta 19du. Bence gebelik var kesinlikle kan ver 🥰
Mom_25 Gul2808 hayırlı olsun canım bence var ama kan testi vermelisin allah korusun kimyasal gebelik yaşayabilirsin düşüklerinde varmış o yüzden erkenden öğrenip tebdir almak önemli
Gul2808 Yesim1992 rabbim sağlıcakla kucağına aldırsın inşallah korkuyorum kan vermeye en son mart ayında düşük yaptım Nisan da rahim filmi çekildim şükür temiz çıktı ama kan pıhtılaşmam varmış
Gul2808 Selinkn cok gördüm burda silik çizgi ckıp adet olanları adet gününü beklesem mi acaba diye düşünüyorum
Umutduru Gul2808 hayırlı olsun hamilesiniz inşallah sağlıkla kucagınıza alırsınız brnim de 3 düşüğüm var genetik test yaptıracağız
Gul2808 Umutduru amin inşallah bnm kan pıhtılaşmam cıktı sadece rahim filmi de cektir herseyden emin olun canm
Umutduru Gul2808 haftaya cumaya verdi genetik kan randevusunu eğer onlarda bi sıkıntı çıkmazsa rahim filmi de cektireceğim
Gul2808 Umutduru genetik 1.5 2 ayda çıkıyor bnce bu sırada rahim filimide çektir hem filmd2n sonra ilk 3 ay hamile kalma şansın çok yüksek ben filimd2n sonra 1 adet gordüm hamile kaldım