Hanımlar ben iki ay önce düşük yaptım 20 Mayıs’ta adet oldum omdan sonra gün aşırı ilişkiye girdik şimdi adetim Haziran’ın 17 sinde ve kaşık ağrım var iki gündür sizce gebelik varmı test yapsam mı beklesem mi dayanamıyorum bişey söyleyin lütfen çok heyecanlıyım ne yapsam bilemiyorum lütfen tavsiye verin çok ihtiyacım var 😔