Hamilelikten dolayı yüzümde kızarıklıklar oldu t bölgesinde doktora gitmedim öğrendiğim kadarıyla roza yani gül hastalığı deniliyormuş yama kızarıklık ve kaşıntı oluyor bu sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar var ise nasıl başa çıkıyorsunuz yardımcı olurmusunuz bana 😣