İki çocuğumda park yatak aldim evet kullanışlı odadan odaya tasimaya rahat sallanma modeli cokda güzel olmuyor ben hic sallama olarak kullanmiyordum bu sefer ahşap besik istiyorum hem farklılık olsun hemde oyun parkını her iki çocuğumda alip kullandığim icin oda kademe kademe degisiyor ahsap besikte iki kademe falan olarak kullanıyorsun zevk meselesi bence kullanmana bagli canım