ppapatyaa meraba hanimlar 26haftalik hamileyim morelim bozuk oldugunda azbiseye sinirleniyim kendimi tutamiyorum agliyorum hamile degilkende boyleydim hamilelikten degil yani aglamamin sebebi sinirlenin kendimi sıkıyorum zor geciyorum bebege zarari olurmu hissedermi
deletedmom40 ppapatyaa ben sinir krizleri ağlama krizleri geçiriyorum bazen elim ayağım boşalıyor öfke kontrolüm yok bebeği de etkiliyormuş evet o da hissediyormuş
Rojinn ppapatyaa etkiler canım sinir stresten uzak durman lazım Benim bir arkadaşımda böyledi bebek inanılmaz huzursuz bi bebek sürekli ağlıyor. Kolik bi bebek değil.
Rabia42 ppapatyaa bebek hissediyo cnm bende olur olmaz herşeye ağlarım sinir krizleri geciririm eşimle de bu yüzden cok tartisiriz ağlama hicbiseye der ama ben tutamam kendimi hiç biseye uzulmemeye sinirlenmemeye dikkat et
ppapatyaa ben kndime hakim olamiyorum herseyi kafana takiyorum bazen sirf bebek var diye kendimi enfelliyirum ama dayanamiyorum