Neslihan3866 Kızlar 7 haftalık hamileyim canım aşırı şekilde çiğ köfte çekti. Dayanamadım dürüm şeklinde yedim. Bı sakıncası var mı biliyor musunuz?
iremcannn1907 Neslihan3866 abartmakla alakası yok, içinde et olmadıktan sonra yiyebilirsin. Ama et varsa abartmasan da sıkıntı.
[silindi] Neslihan3866 Banada yemememi söyledi doktorum ama yedim 🤭 bir kereden birşey olmaz korkmayın
123456678 İşlenmiş et gıdalardan uzak dur sadece salam sucuk az pişmiş et gibi sonrasında sıkıntı yok çiğ köfte etsizse yiyebilirisn ☺️
Masal53 belisslinaa burda varmı bilemiyorum ama arsemia yakınımda olsa hep ordan yerim tabi abartıya kaçmamak şartıyla 😄😄