Kızlar merhaba , 32+4 haftalıgim ama karnmn heryerinde ağrı var sancı var anlamıyorum hiç gecmiyor bide dünde böyleydi bugünde , bide yürüyemez oldum çok ağırlık var ne yatıyorum ne kalkıyorum haftaya doktor kontrolüm var size bir sorayim dedim aynı şeyler var mı ne yapmam lazim