Henüz kızımla 3. Günümüz bitmek üzere. Ama bu tarif edilemez duygu, Gerçekten inanılmaz bakmalara sevmelere doyamıyorum. Erkek olsaydida aynı olurdu muhtemelen. Ama kızı erkeği yani o ayrımı daha büyüyüp o kıyafetler vs devreye girdiğinde alıcaz sanırım 🥰😁 Allah isteyen herkese nasip etsin hayatta basima gelen en guzel sey kizim ❤