Aybebek mrb benimde iki kizim olcak bende ilk ebrar ve buglem düsündük ama senin dedin gibi kuranda gecmiyor ve aanlami internete farkli seyler yazyiyodu o yüzden vazgectik. Ceylinde ayni sekilde tam olarak net bi anlamini bulamadik bizde ebrar ve ikra ya karar verdik.