Kızlar selam. 27 haftalık hamileyim çok şükür bugüne kadar herşey yolunda gidiyordu ama son kontrolümde doktorum amniyon sıvısının biraz fazla olduğunu söyledi. Şekerle alakalı olabilir diye şeker yükleme testi yaptık sonuçlarımı henüz göstermedim ama gördüğüm kadarıyla sonuçlarım normal. Bu durumu yaşayan var mı? Sonradan düzelirmi acaba çoğalırmı ne yapmam gerek deneyimi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim..