Kediannesi123 FatoRamo Molfix aldım küçük paket. Pişik olmazsa onu kullanıcam olursa da prima kullanırım
Ruyasusam FatoRamo sleepy bio natürel aldım çok övülüyor ama her ihtimale karşı bezi stok yapmamak lazım. Her bebek farklı bezi kabul edebiliyormuş
Fiknet Yavuzun1annesi2 sleppy sızdırıyor dedikleri için tereddüt ettim böyle bir sorun yaşadınız mı hiç
Yeppudaa Fiknet tam tersi bi o sizdirmadi ilk kizimda .bakalım bundada deneyeceğiz .sizdirirsa başka alternatif lere 😅
a_burcu_bur FatoRamo Trendyolda 1 numara 210 adeti 100 TL kaçırmadan alın bence 🥰 ben bugün 1 paket sipariş verdim. Günde kaç kullanır, zayıf mı olur, kilolu mu bilemediğim için 1 ay 210 tane yeter inşallah dedim. Yetmezse de alınır 🤷🏻♀️🙏🏻