Melisaustundg Kızlar iyi akşamlar 25+1 gebeyim öyle pek bi kilo almadım bu durum beni korkutmaya başladı sizce normal mi ilk gebelikte böyle olması ??
noktaninannesi Melisaustundg bebeğinizin gelişiminde bir sıkıntı yoksa sorun olmuyor ☺️ Şeker testinizde normalse içiniz rahat olsun ☺️
D-uysal Melisaustundg son zamanlarda alırsınız başlarda almamanız iyi olmuş benimde 38hafta 9 kilo aldım sadece bebeğim ise 3600
greybrde Melisaustundg önemli olan bebeğin kilo alıp almaması 😊bende kilo almadım henüz ama doktorum gelişimi kilosu iyi dedi bebeğiö için
Morvy Melisaustundg bende 24 ten sonra almaya başladım şuan 27+4 haftalığız ve daha yeni 1,5-2 kilo almışım bebeğin gelişiminde sıkıntı yoksa ne mutlu size.
noktaninannesi Melisaustundg bende pek fazla kilo almadım doktor önce gebelik şekerine bağlamıştı halbuki öyle değilmiş ama içimiz rahatladı gebelik şekeri bebek için tehlikeli araştırmışsınızdır biliyorsunuzdur gerçi
D-uysal Melisaustundg onemli olan bebise kilo aldirmak kasar ceviz muz süt yoğurt yeşil sebzeler cig kuruyemis cok tuket.Şeker yüklemesi yapmadı bana doktor ailede yoktu kilo alımıda normaldi o yüzden ben nesquikli süt içtim o da kilo aldırıyor. Ben dogurana kadar 5 kilo olcak heralde bebem😂
Melisaustundg D-uysal maşallah maşallah Rabbim hayırlı sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️ Valla süt anca öyle içiliyor hiç her gün bardak bardak süt içme huyum yok peynir falan çok tüketmeye özen gösteriyorum
D-uysal Melisaustundg amin hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤲 son haftalarda ne yesen o kilo alıcak zaten erken doğum riskin yoksa endise etme benim vardi kilo alsin diye uğraştım şimdide gelmiyor