Hazalmsr Arkadaşlar normal dogum için suni sancı ile başlanıcak bu şekilde deneyimi olanlar yaza bilirmi
Gkc92 Hazalmsr benim deneyimim yok sezaryen olcam. Ama 5 kardeşiz ve beşimiz de suni sancı ile doğmuşuz zaten normal sancı gibi ağrılı oluyordur ama Allah’a şükğr bi problem bir şey yok içiniz gönlünüz rahat olsun sağlıcakla kucağınıza alın☺️