AselAslan Decavit iştah açıp kilo aldırıyormuş . Kilo almamak için yatmadan yada akşam yemeğinden sonra içilmesi olur mu ? Bilgisi olan yazabilir mi
Burcuscl AselAslan baya bi süre kullandım iştah açmıyor kilo da aldırmıyor için rahat olsun canım psikolojik bence bazı şeyler insanlar için 😊
Sifaandhyl AselAslan bn sabh kahvaltıdan sonra içiyorum 37. Haftadayım 9 kilo aldım bnde öyle iştah açma olayı olmadı
gulercem-3555 AselAslan bende 2 aydır kullanıyorum şu anda 23 haftalığım ve bariz bir açıkma hissi yaşamıyorum iştahım da ilk zamanlar gibi hala. Ben aklıma gelirse öğle yemeğinden sonra unutursam akşam içiyorum
Minigim-ben AselAslan canim ben hala kullanıyorum 31. haftamdayim. Decavit mi yapıyor bilmem ama Ben cok kilo aldım. Sabah tok karnına içiyorum.
busraaaaaaa1903 AselAslan asla ilaçtan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum hamileliğimde birçok ilaç içtim en yan etkisi yapmayan rahat kullandığım ilaçtı bu arada 38 haftamdayım ve 8 kilo aldım 7 ayıma kadar decavit kullandım