FatmanurHas Kızlar ben 2gun önce normal doğum yaptım. Biraz zor geçti baya da korktum.neyse daha doğum yapmamış olanları da korkutmak istemem sonuçta her doğum kendine has😊 şimdi normal doğum yapanlara bı soru sormak istiyorum. Doktorum Haftaya kontrole gel dedi kontrolde ne yapıyor acaba dikişlere mi bakıyor yoksa başka birşey yapıyor mu baya tedirgin.😥
Sevda2018 Cnm 3 tane normal dpğum yaptım.. Zor tabiki bende 2 gün sancı cektim doğum yapmadan neyse 1 hafta sonra cagırdında dikişin varsa bakılıyor kanama durumuna bakılıyor yani alttan mayne oluyosun ama acımıyor yani yalan demiyim de cok az bi acı oluyor o önemli git bide dikişin varsa gecmiş olsun allah annalı babalı büyütsün darısı başıma
FatmanurHas Sevda2018 işte benim korktuğum da alttan muayene etmesi çatı muayenesine mi benziyor iyice doktor parmaklarını falan sokmuştu insanda korkmuştum zaten 😫😰 ellemeden sadece dışarıdan bakmıyorlar mi ya ,😭😨
FatmanurHas Sevda2018 bir de benim plasentam kendisi düşmedi bir saat beklediler ve en sonunda doktor elleriyle kendisi kazıdı içimden o beni mahvetti yani esasen 😔