Sevgili happy mom,postuma yapılan yorumlar telefonuma bildirim olarak düşmüyor. Benim uygulamaya girip sayfayı yenileyerek bakmam gerekiyor. Bu herkeste mi böyle? Eğer böyleyse neden telefona bildirim düşmüyor ki? Sürekli uygulamaya girip kontrol etmek çok zor gerçekten. Bazen sırf bu yüzden uygulamaya giresim gelmiyor. Ya da bana yapılmış olan yorumları çok geç görüyorum. Bildirimler telefona düşse,böyle bir güncelleme gelse olmaz mı?