Meliskam bu konu benim de çok kafamı kurcalıyor, yüzüme yaptığım maskeleri vs. kullanabilir miyim diye endişeliydim. Geçen muayenede doktoruma sordum paraben, silikon, alkol içermeyen ürünleri tercih edebilirsin, çok tereddüt edersen içeriğinden bebek ürünlerini kullanabilirsin demişti. İçeriğine dikkat etmeye çalışıyorum son aldığım ürünlerde ancak maskesiz bakımsız da olmuyor ne yalan söyleyim eskisi kadar olmasa da arada yine de kullanıyorum ben, geçen gün de uzun zaman sonra ilk kez oje sürdüm 🙈
kendimi iyi hissettirdi, bence bu da önemli :)