Deniiiza Hiç korkmayın dönem dönem azalıyor yok oluyor sonra tekrardan hassasiyet oluşuyor.Bunu kafanıza takıp stres olmayın.Ben de öyleydim sonra anladım ki zaman zaman değişiyor.Hatta hassasiyetin azaldığı gün kontrolüme denk geldiği olmuştu ve her şey yolundaydı.Saglikla büyüsün bebisiniz karnınızda😍