Merveevrem18 Avsanem seni çok iyi anlıyorum bende senin gibiydim şükür daha iyiyim hapı kullandığımdan beri
Busehas 9.haftada başladı 31 haftalığım hala devam ediyor çok zorlaniyorum ama az kaldı diye kendimi avutuyorum
BeyRah Avsanem doktoruna danışıp ilaç al. Yoksa yataklara düşürüyor insanı. Sonra doktor hastaneye yatırmaya kalkıyor. Başındayken hemen önlemini al canım 😔 çok zor allah yardımcımız olsun hepimizin
DRYD Aycicegim Ben de 6.haftaya girerken gördüm keseyi. Ama haftayla alakalı değil. Tamamen beta değeriyle alakalı. Değer 2000 civarı olmazsa kolay kolay gözükmez. 6200dü benim değerim. O şekilde üstten muayene yoluyla gördük.
Aycicegim DRYD canım benim tüp bebek doktorum salı günü görünür dedi çarşamba gideceğim. Cumartesi günü transferim 15.günüydü beta 1099 çıkmıştı çarşambaya kadar yükselmiş olur
Zzeynep1 Avsanem 8. Haftada başladı 21. Haftadayım hala devam ediyor hiç geçmedi hala ilaç kullanıyorum umarım senin geçer çok zor 😕
Aycicegim DRYD inşallah canım benım Allah razı olsun ❤️ hepinmiz sağlıkla hayırlısıyla kavuşalım bebişlerimize🕊️🕊️