Yaso bakan kisi sadece kilosunu soylemisti bide sikinti yok demisti ozellerde tek tek gosteriyolarmis sanirim organlarini oyle bi beklentiyle gitmeyin ekrani bile bana cevirmedi 😁 ama sorun yapmadim pek acikcasi bebegim iyi oldugu icin nasilsa doktor randevularinda goruyorum diye 😊