NihalK 24 haftalık hamileyim. Doktora gittiğimde mineral ve kalsiyum eksikliği olduğu için günlük olarak maden suyu içmemi söyledi böyle bi durum yaşayan var mı
beysenyil NihalK benim de 14.haftadan sonra sürekli elim uyuşuyordu. O zaman bende de eksik çıktığı için maden suyu önermişti doktor. Günde bir şişe içmiştim bende canım. 30.haftaya kadar devam etti,şimdi 34 deyiz rahatladım
Kadze NihalK ben günde iki tane bazen üç tane içiyorum 31.haftadayim kasılmalar çoğaldı muhtemel sonraki kontrolde magnezyum falan yazar
Edakilic NihalK bende 37. Haftamdayım günde bir bazen iki tane içiyorum herhangi bir zararı yok aksine bacak ağrılarıma çok iyi geliyor