anneligeadimadim Hanımlar merhaba, elimdeki ovulasyon testleri bitti almakta istemiyorum strese sokuyor beni artık, size sorum şu yumurtlamayı kendimiz anlayabilir miyiz?☺️
supermommm anneligeadimadim valla ben iki gündür şüphe ediyordum belim agrıyor Du bide akıntım arttı sağ yunurtalığım da agrı batma oluyordu testim benimde az Dı ara ara yapıyordum ve bugün yaptım yumurtayı gördüm çok net hemde
BeyRah anneligeadimadim eğer yoğun bir yumurtlama yaşamıyorsan zor. Ama yumurtaların yeterince büyüyor ve olması gerektiği gibiyse anlayabilirsin. Yumurtalarında şişlik olur. Akıntın artar. Yumurtaların hafif hafif sızlar. İlişkide acı çekebilirsin, yumurtalarına baskı olduğu için. Benim yaşadıklarım bunlardı. Rabbim tez zamanda sağlıkla evladına kavuştursun inşallah. Birde şu var. Daha önce Ovulasyon testi yaptığın için adetin kaçıncı günleri yumurtlama başladığını bilirsin. O günlere yakın tarihlerde kendi vücudunu gözlemle. Genelde yakın zamanlarda oluyor 🤗 dualarım tüm evlat isteyenlerle 🤲🏻🥰
anneligeadimadim supermommm benimde akintim arttı iki gündür o zaman belki yumurtlamadir, çok teşekkür ederim canim
BeyRah Bfduam benim adet sancısı gibi olmazdı. İğne batması şiş batması tarzı sancım olurdu. Sen kendini Ovulasyon Testi yaptığında Yaşadıklarınla kıyasla. O yumurtlamayı gördüğünde nasılsın neler yaşıyordun onları hatırla
DRYD Yumurtlama zamanı karnın sol kısmında bir ağrı oluyor. Ben daha önce bunun için doktor gitmiştim. Yumurta çatlamasından dolayı olabilir demişti. Yani yumurtlama zamanı vücut mutlaka belirti veriyor👍🏻
anneligeadimadim BeyRah dediklerini yaşadım hep ama bu ay net ağrılarım henüz başlamadı ki zaten birkaç günü daha var tahminimce🙈 amin canım ins Rabbim tüm isteyenlere sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin teşekkür ederim yanıtın için🥰🥰
Bfduam BeyRah Ovulasyon testi yapmağımdan daha önceki belirtilerle kıyasladım. Bazen hafif bazen daha ağır geçiyor o dönemde ağrı olarak.
BeyRah Bfduam ben yanlış kişiye cevaplamışım kusura bakmayın anneligeadimadim size söylemek istemiştim 🙈
anneligeadimadim BeyRah evet yüksek ihtimalle bugün yumurtlama günüm çünkü hafif ağrı ve akıntı başladı ☺️☺️