Handegozde 39+4 deyim 1 haftadır aklımdan çıkmayan toz deterjan yeme isteği var😬😬😬Allahtan evde yok beyazlara da renklilere de sıvı deterjan kullanıyorum Siz de bu tarz bir şey yaşadınız mi arkadaslar
minikprensimmm123 Handegozde Bende, yağmur yağdıktan sonra ot öyle bir güzel koktu ki burnuma kendimi çok zor tuttum 🤣🤣
Ezgice0 Handegozde benimki garip mi bilmiyorum ama su aşeriyorum 😂 elimi bile yıkarken resmen suyun kokusunu alıyorum hemen koşup su içerim 😂
Serpil0612 Handegozde keşke sadece toz olsa çamaşır suyu, çif sprey hatta bref bile kokusunu aldığım an kendimden geciyorum elimden gelse yiyip içeceğim dişlerimi sıkıyorum gerisini siz düşünün bütün deterjanlara karşı şuan zaafım var
Handegozde Mom047 ben de şu zamana kadar aserme nasıl oluyor diye düşünüyordum. Ta ki deterjana kadar😃
Handegozde Serpil0612 k Bulut2424 Allah im hakkaten bu hamilelik bambaska bir olgu insanin aklina gelmeyecek şeyleri getiriyor 😄😄😄
Aysnn3705 Handegozde hiç öle ilginç bi aşermm olmadı meyve ve dondurma yedim daha çok bide bi ara kazandibi çok yedim cnm çekti
birkedilianne Handegozde Bu durum vitamin eksikliğinden vs kaynaklı olabilir mi acaba🤔 Bende meyvelere karşı sadece çok aşerme oluyor. İlginç şeylere hiç olmadı. Ama manyak gibi nektari ve çilek aşerdim böyle vahşice 😂
Handegozde birkedilianne ben de oyle düşünüyorum (vitamin eksikligi) hamileleigimin son dönemine kadar hic boyle bir şey yasamamistim.