Lilyy sağlık ocağına ilk hamileliğim öğrenmek için gittim sonra beni dahada çağırmadılar ben 15 haftalıkken folik asit kullanımını doktorum durdurdu vitamin ve Demir ilaçı başlattı. Ama kullandığım vitamin içeriğinde az miktarda folik asit var. 18 haftalığım 22 haftalıkken gidicem kontrole o zaman da omega başlatıcam demişti