Kirazkiraz Selamm kızlar ya kasık ağrım ve kasılmam var yarın 17. Haftaya giriyorum bebeğin büyümesiyle alakalımı öyle oluyor kendimi korkutmamaya çalışıyorum ama içim ürpermiyor değil bilgisi olan varmı?
Elif0661 Erken bir hafta doktorunuza danışın size ilaç başlayacaktir. Bende 20. Haftamda öyle oldum ilacla toplarladim.