Merhaba kızlar sabah 9′da uyandığımda nişanımın geldiğini gördüm hemen doktoruma haber verdim bekleyeceğiz sancıların gelene kadar dedi. O saatten beri sürekli devam eden hafif adet sancım var. Nişanın gelmesi hemen doğum olacağını göstermez biliyorum belki bir hafta sonra bile olabilir ama sancıların hiç kesilmemesi az da olsa devam etmesi beni tedirgin etti biraz şiddetlenirse doktoruma danışacağım. Aynı durumu yaşayan var mı merak ettim 🙏🏻