Ben 10 yıldır kurdeşenle uğraşıyorum çok doktor gezdim en son gittiğim alerji bölümünde bir prof zyrtec içebilirsin hamileyken b grubu dedi ve sonra bebeğe karar verdim ilk 3 ay olabildiğince az içtim haftada 1 kere falan şimdi 4 aylığım biraz arttı kaşıntılarım ilacı bende artırdım mecbur kalınca içiyorsun bu hastalığı çeken bilir..