Didem_678 eylul02 Benımde hatta ulturasyonla bakarken doktor soyledı,sertlesme toplanma oluyor genelde bebegin dönmesı gerekıyor dedı ilerleyen zamanlarda geçer umarım erken dogum yasamak istemiyorum çünkü😚
eylul02 MEAsya benımde bu ay sonu kontrolüm var bi sıkıntı olsa Rahim ağzı kısalığı falan ultrasonda belli olur mu
MEAsya feriii 36 cikio cnm 21 haftamdan beri 30+2 olduk hala 36 cikio çünkü ilaç kullaniorum önlem aldık
MEAsya feriii şuan normal ama rahim ağzı kısalığı sinsi ilerlermis birden kısalma olabilir doğum olabilirmiş o yüzden biz ilaçlarla dinlenmeyle önlem aldık
eylul02 feriii MEAsya geçen ay gittiğimde hersey iyi dedi doktor Rahim ağzı kısalığının belirli bi haftası var mı yada herhangi bir hafta da olabiliyor mu
MEAsya feriii bende progestan fitil günde iki kere nidicard günde üç kere pruloton Depot iğne haftada bir kere vuruluyorum magnezyum iki kere alıyorum iki haftada birde kontrole gidiyorum
feriii MEAsya beni de iki hafta sonra cagirdi kontrole tekrar progestan fitil ve magnezyum verdi igne ise yaramaz dedi gittigim doktor prof
MEAsya eylul02 belirli bi haftasi varmı bilmiyorum cnm ama erken haftalarda kısalması erken doğuma yol aciyo
MEAsya feriii dikkat edin ilaçlarınızı devam edin doktorunuz ne diyorsa onu yapın bnce geçmiş olsun çok