Papatya5688 Kizlar bir hafta oluyor doğum yapali sırt üstü yatabiliyorum anca sag sola dönünce Tutuluyo bir den her yerim uyuyamiyorum sizde oylemisjniz birden tutuldugumda kulak arkama kadar tutuluyo korkuyorum sizinde öylemi
Yaprakdokumusever Papatya5688 ben henüz düz bile yatamadım hala arkama yastıklar koyup oturarak uyuyorum 🥴
gulbay90 Papatya5688 kendinizi sıcak tutun soğuktan tutulma olabilir lohusa iken çok çabuk üşütüyor insan. Ama yastık olayı çok iyi geliyor ilk haftalar ancak yastık ile rahat edersiniz