Normal şartlarda 32.haftadan itibaren çok hafif adet ağrısı gibi ağrıların olabilir dedi benim doktorum. Ama çok kısa kısa sürer ve dayanılmayacak şiddette olmaz arada bir gelir gider, bundan fazlası olursa mutlaka hemen gel dedi. Bence sizde mutlaka kontrole gidin, biraz fazla ağrınız olmuş. Doktorunuzun tavsiyesine göre hareket edersiniz