AhahHbzhz Birpapatya4 canım panik olunca tansiyonda düşer yada yukselir inşallah geneli bilen vardır :)
Birpapatya4 AhahHbzhz işte ondan korkuyorum bende normalde de çok düşük tansiyonum doğumda bide omunla uğraşılmasın diyorum uyu uyan bebek kucağında geneli sevdim aslında sjsjsj
ege_ayaz_mom AhahHbzhz tabi canim doktorun nasıl derse öyle ilerlemelisin inşallah bı sorun olmaz vaktinde gelir bebiş🤗
Mehtap23 Kendimce dip not nescafe yanınızda götürün anestezi yi atmaya birebirmiş doktorum bol bol iç demişti. 🤔 bu sefer yanımda götürücem eşimin kantinden almasını istemiyorum pandemi zamanı neticede 🤔 birde bisküvi 😀
AhahHbzhz Mehtap23 aynen ben hatta su ısıtıcı koymayı düşünüyorum çantama kantinden almamak için ama tabi hastane bisey dermi onu bilmiyorum
annebali12 Mehtap23 evet bende nescafe ile küçük kahve makinesi götürecem suyu ısıtıp ısıtıp içicem. Birde gazı rahat çıkartmak bağırsak çalıştırması için kuru kayısı
Mehtap23 Birpapatya4 anestezi sende az verilmiş demekki🤔 bende titriyordum ama soğuktan aşırı soğuktu ameliyathane dondum. Benim sadece tek sıkıntım aşırı kalabalık bir sezeryan oldu hasta bakıcı hemşire doktor lar neden o kadar kalabalıktı bilmiyorum kolumu oynatmamak için bağladılar ama yinede her iki tarafımda bakliyorlardı 😂 karnımın üstüde ana baba günü hastane sanki başıma toplanmıştı 10 kişi vardı heralde 🤔
AhahHbzhz Birpapatya4 aynen o yönden güzel ama diğerinde ilk ben gördüğüm için herhalde onu çok sevdim ben tabi hıc hissetmedim diyede olabilir
Selinbati AhahHbzhz benimde aynı 2. Sezeryanim erken doğum riskim var oglusum erken gelmek istemezse 37 veya 38. Haftada doktorum alicam dedi
07-02-2019 AhahHbzhz Anladım basına gelmeyen bilemez diyorlar ya ole genelde hep kilo alsın diye diyorlar ya ondan sandım