Kızlar merhaba dün doktor kontrolüne gittim karından bakınca yolk kesesi ve keseyi gördü. Bugün yoğun sarı akıntım olunca korktum aynı hastanenin acilinde başka doktora altan muayene oldum. Doktor kese ve bebeği gördü normalde 4+6 haftalığım ama utrasonda 5+5 çıktı crl 2.07 mm çıktı kalp atışını haftaya duyarız dedi ama içime kurt düştü bebeği gördü sonuçta yeni oluşmuş büyük ihtimal ama bebek görüldüğünde kalp atışıda duyulması gerekir mi? Lütfen bu durumu yaşayanlar varsa yazsınlar. Bu arada bir de kanama alanı gördü onun içinde progestron verdi.