Esas Kiwi marka elektrikli göğüs pompası almayı düşünüyorum. Kullanan memnun kalan kalmayan var mi? İlk bebeğimle kullanmadım ama bu kez mutla,a kullanicam. Özellikle elektrikli istiyorum. Diğerleri yara yapıyor ne düşünüyorsunuz?
Fasulyemom Esas Bende tam ona bakıyordum Hepsiburada da yeni hesap açınca 98tl falan oluyor ama Doğumdan önce almalıyı mıyım yoksa lazım olursa alırım diye mi düşünmeliyim bilemedim
Esas Fasulyemom ben hastaneye onunla gitmeyi düşünüyorum:) ilk hamilelikte almadığına pişman oldum. Manuel almıştım yara olmustu goguslerim. Hastanede hemen etmeyince mama vermek istemislerdi simdi daha tecrubeliyim
Fasulyemom Esas Benim ilk hamileliğim başıma neler gelebilir bilmediğimden emin olamadım sepetimde bekletiyordum😅akşam 9da indirimler başlayacakmış belki daha da iner akşamı bekleyip almayı planlıyorum kullananlarda memnunsa
balkiz12 Esas canım wee baby tirle bi bak istersen ben şuan kullanıyorum tavsiye ederim manuel ama hem uygun fiyatlı .bence çok para vermeye gerek yok.bi kaç arkadaşım da menmun bende arkadaşımın tavsiyesiyle aldım
Ozlemust Esas ben kiwi aldım iyiki almişim gayet. Memnunum ilk günle bebek ememediği için güçlü şekilde hep sağım yaptım daha çabuk geldi sütüm. 2.5 aylığız hala kullanıyorum. Bime 119 tlye gelmişti ordan aldım 101 e de geliyor arada daha doğumunuza varsa takip edin uygun fiyata geliyor