SultanKobak Esialp ben çokta gerekli olduğunu düşünmüyorum zaten hastanede hasta beziyle bağlıyorlar sonrada bir pedi dolduracak kadar ancak geliyor
NeeSalman Normal doğum sonrası kanamam çok olmuştu 1 hafta kadar neredeyse depend kullandım hasta bezi de kullandım ama memnun kalmadım kanamam azalınca normal ped kullanmaya başladım.