Esialp Kızlar migrostan depend emici kilot alıp doğum sonrası kullanan var mı ve gerçekten kullanışlı mi
inci_34 Esialp ben hasta bezi almıştım onu bile kullanmadım ik gün zaten hastane seni hasta bezi ile bağlıyor hep sonra daha azgeliuor pede geçtim dikişlerimle onu giyemezdiömde zaten
_merveksk Esialp Bende migrostan aldim indirimdeyken bakalim daha kullanmadım doğuma var ben 82 kiloyum xl aldim geniş rahat olsun diye doğumada 1 haftamiz var😊😘
Berfininannesi Senayyalcin Ya canım ben yanlışlık la erkeklerin dependini aldım şuan çok utanıyorum erkek dependi de bayanınki gibi mı kullansam bi sıkıntı olmaz dimi
Ozlemozlemmm Canankmrc ben bugün Migros’tan aldım ve çok merak ediyordum bu beden konusunu. L beden aldım 168 boyum ve şuan 72 kiloyum 37. Haftadayım. Beden bana çok rahat geldi. Fikir olsun size de 🌺😇
Purpura26 Canankmrc bel çevreni ölç canım. Benim mesela 115 cm çıktı. Doğumdan sonra da karın küçülüyor. 130 cme kadar L beden yazıyor üstünde. Kg olarak da 90 kgma kadar
Esialp Ozlemozlemmm bende 168 boyum 84 kiloyum 37 haftaligim ama doğumdan sonra karin felan gidiyor cnm
Ozlemozlemmm Papatya9 valla çok düşündüm benim de öyle bir yayılmam olmadı popomda ama işte en son L ye karar verdim inşallah pişman olmam 😬😬😬
Ozlemozlemmm Esialp canım valla çok arada kaldım M ve L beden için ama sonuç bu 🤦🏻♀️😂😂 denedim rahat oldu şimdilik