Pakize12 Merhaba güzel anneler biz 38 haftalık olduk doğumumuz sezeryan olucak yarın kontrolum var sezeryana kaçıncı haftada alıyorlar (ilk dogumum)..🥰
Thutik Pakize12 38 itibariyle alabiliyorlar, muhtemelen gün verilir bu kontrolünüzde, kriz durumlarda 37 sonrası bile onaylanıyor. Umarım keyifli, sağlıklı bir doğum olur
Mom789 Bebegin kilosuna boyuna bağlı diye biliyorum yani bebisin belirliyor ama hersey ortalama seviyede normalde 38de alıyorlar