Selam güzel anneler 37+5 haftadayız ilk gebeliğim dün aşırı kasık ağrısı yan ağrısı şikayetiyle doğum hastanesine geldim açıklığa baktılar ilk başta yoktu nst ye girdim sancı çıkmadı sonra idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı normalde de böbrek büyümesi var bende ona bağlamıştım ağrıları ve pazartesiye kadar yatış verdiler alttan muayene sonrası lekelenme olabilir demişlerdi çok az lekelenme olmuştu herneyse bugün akıntı hissettim lavaboya gittim kan kokulu kahverengi akıntı vardı hemşirelere söyledim tekrar baktılar alttan 1 cm açıklık var dediler.Sürekli büyük tuvaletim grlir gibi oluyor gidiyorum bişey yok.Sancı da hafif hafif kasıklarımda var.Sizce ne yapmalıyım? açıklık nasıl artar? Ne kadar sürede doğururum çok merak ediyorum doktor gelip bakmadı haftasonu olduğu için sabah gelecek