mom77 hayırlı olsun 😊 lütfen bana bunun ilk doğumunuz olduğunu söyleyin, epizyatomiden çok korkuyorum, ve genellikle ilk doğumlarda mutlaka epizyatomi yapılıyor diyorlar, o yüzden böyle kesisiz doğumlar duymak insanın içini rahatlatıyor, darısı başımıza:)