Bugün 29+0 olduk ön taraftaki pelvis kemiğim sanki yanlarda gerilerek açılıyor gibi bir ağrı var . Bebiş yatay duruyor ondan mı sanki yanlara doğru kemiklerim geriliyor . Birbirinden uzaklaştırırsın ya yakın olan iki şeyi aynen öyle 😀 bir haftadır öyle son haftalarda napacağız 🥴 bebişi yatay duran anneler sizde de öyle oluyor mu