Burada okumuştum pekmez süt muz. Pekmezi pek sevmem ama ben de yiyiyorum. Karın genişliği geriliği var bizde de doktor kilosu yerinde 1500 gram bu arada. 2,5 u geçtikten sonra her bebek sağlıklıdır dedi. Bebekler doğunca emmeyle daha çabuk toparlayabiliyor dışarı da dedi. Stres yapmayın güzel beslenin her gün protein ağırlıklı beslenin süt için kahve çay pek tüketmeyin. Ceviz badem kaju fındık bunları çiğ tüketmek gerekiyor. Allah yardımcımız olsun