KucukAnne538 mucizemmmmmmmm Biraz erken bakılmış ama burda doğum yapacaklar var hemde herkeste öyle acımaz neden böyle yazıyorsunuz ağlıyoruma kadar ben doğum yapmış birisi olarak abarttiginiz kadar acı hissetmedim ki sayısız açıklığıma bakıldı bahsettiğiniz şekilde.. Başkalarını da düşünmelisiniz birşey yazarken psikolojik olarak aşırı etkilenenler olabilir. en azından açıklayarak yazmalısınız bende aşırı acıdı ama herkeste öyle olmayabilir gibi. Onu bildiğim halde ben bile tedirgin oldum lütfen biraz düşünceli olalım. Naçizane fikrim ve tavsiyem🙏🏻
gokhande mucizemmmmmmmm bende 3 normal doğum yaptım ve 4.ye hamileyim bence kendini çok kasmışsın o kadar acımıyor
mutluaile11 mucizemmmmmmmm nasıl bir acı? Bu kadar çıt kırıldımsanız yazmayın lütfen insanlarıda korkutmayın!
Mom789 Cok erken yapmış bi sorunmu vardi gebelikte beni 37de yaptı hatta 38de yapıyım dedi ben 37de de yap dedim belki doğum tetikler gelir falan diye 😂 ama acı agri cok oldu sizin sanirim cokmu kastınız gerilip sıktınız acaba
mucizemmmmmmmm KucukAnne538 sizin canınız acimamis olabilir ama kendimi kasmadim ve gerçekten acıdı takildiginiz konu bunu suan
AcarH KucukAnne538 çok haklısınız 20. Haftamdayım çatı muayenesi denildiğinde ürperiyorum herkes ağrılı acılı diye anlatıyor şimdiden canım fazlasıyla acıyacak diye şartlandım rahatlatamıyorum kendimi. Bu dönemde böyle şeyleri duymak daha önce doğum yapmamış tecrübesiz anneler için önyargı oluşturuyor maalesef 🥺şimdi girip de okumasaydınız diyecekler bide böyle bişey var
mmk01 mucizemmmmmmmm cnm seni kırmak istemem sende ilk görüp korkmuşsun fakat Bn resmen okurken sarardım çünkü yarın bnm de var ilk kez zaten düşün düşün öldüm üstüne vajinüsmüsüm beni korkuttun o yüzden ili kat arttı korkum vlla ama yinede bundan sonra biraz daha dikkatli yazarsan kendimden örnek verdim bnm gibiler de var 🙏🏻
birprensesvebirprensannesi mucizemmmmmmmm Canım kendini çok kasmissin kesinlikle normalde böyle acımıyor arkadaşlar korkabilir kendi tecrüben zor olmuş ama kastığın için dediğim gibi
Rabis01 mucizemmmmmmmm bana 32.haftada yapildi hicte agrisi olan birsey degil biraz abartmissiniz sanki
KucukAnne538 Yumurcakk Herkeste aynı olmuyor korkmayın lütfen çatı muayenesi olurken derin derin nefes alın rahat olun 10 saniyede bitiyor ☺️
Mehtap23 mucizemmmmmmmm korktuğunuz için kendinizi kasmışsınız korku anında kastığınıZıda anlamazsınız bende ilk hamilelikte yaptılar ama gram ağrı duymadım. Şaşırdım hatta ağrıdığına. Ki bende aşırı mıy mıy biriyim canım çok tatlıdır 🤔