DnHazrlklar Hanımlar merhaba 28. Haftamda tansiyon yüksekliğinden preeklampsi şüphesi yaşadım ama idrarda protein kaçağı çıkmadı tansiyonum normale döndü aynı gün 12/6 11/7 şuan 33+4 üm 2 gün önce kontrolüm vardı ama onun öncesinde sıcakta çok yürümüştüm kontrolde yine tansiyonum yüksek çıktı doktor tekrar 24 saatlik idrar istedi ama eve gelir gelmez tekrar tansiyonum normale döndü şuanda da 12/6 11/7 çıkıyor ama korkuyorum yarın tekrar gideceğim bebek gelişimi 35 haftayla uyumlu o gün bebeğe giden tüm damarlara bakmıştı normal dedi ama yarın yine de beni dopplere sokacak bebek kan akımı için tedbiri elden bırakmayalım dedi nolur dua edin hiç bir sorun çıkmasın siz de böyle sorunlar geçirip normal zamanda Doğum yaptınız mı
Aycha DnHazrlklar Merhaba, Her şey yolunda gider ve vaktinde, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız, inşallah. Moralinizi iyi tutmaya çalışın, stres, susuzluk ve yorgunluk da tansiyonu etkiliyor.
DnHazrlklar Aycha çok teşekkür ederim Amin inşaAlah hepimiz vaktinde bebeklerimizi kucağımıza alabiliriz