Hepinize hayırlı günler arkadaşlar. Bir nebze olsun içinizi rahatlatabilmek icin yazacağım inşallah faydam olur 🙏🏽 29.05de doktora gitmiştim çatı muayenesi olmuştum 1 cm açıklık ama doğuma daha var dedi. Zaten zaman da olduğu için gayet rahattım. 01.06da evimi temizledim ama öyle böyle değil bildigin büyük temizlik yaptım pazarı marketi hallettim buzdolabını temizledim ütüleri bitirdim akşam 11 gibi yattım uyudum. Gece aşırı bir karın ağrısıyla uyandım banyoya koşarak gittim biranda suyum boşaldı şok oldum. Eşime seslendim hemen saat 01:38di. Doğum koçumu aradım hemen toparlan hastanede buluşalım dedi. Hastane çantamı kontrol ettim minik bi duş aldım çıktık 2:30 gibi hastanedeydik muayene oldum kasılmalarım cok iyiydi ama hala 1 cm açıklık dediler. Pilates topunda zıpladım hastanede duşa girdim squat yaptım falan derken saat 5:30 oldu hala 1 cmdi. Artık ümidimi kesmek üzereydim ama pes etmek istemedim saat 7:30 oldu 5cm dediler biranda bende motive oldum iyice daha çok çabaladım ıkındım yürüyüş yaptım duşa girdim. Saat 9:20 oldugunda 10 cm dediler 09:30 da doğumhaneye girdim 09:36da bebişim kucağımdaydı. Erken doğdu ama çok şükür küveze de gerek yoktu. 2800 kg doğdu biraz minik ama sağlıklı hamdolsun. İnanın dayanılamayacak bir acı değil asla. Ama peri masalı gibi kolay güle oynaya da geçmiyor maalesef :)) Sakın korkmayın sadece bebeğinizi ve doğum yaptığınız anda bütün acıların biteceğini düşünün buna odaklanın. Allahım hepinizin yardımcısı olsun doğumun normali sezaryeni olmaz önemli olan sağlıkla sıhhatle bebişleri kucağımıza almamız 🤲🏽