Hanımlar merhaba. Ben 33+4 günlük gebeyim. Bebeğimin son bir haftadır hareketlerinde azalma var. Geçen hafta kontrolüm vardı doktora söyledim bir gece hastanede yattım Nst takibi yapıldı bir sorun yoktu. Cuma günü çok hareketliydi şimdi yine dün bugün farkedemeyeceğim kadar az hareket ediyor. Doktora gitmem lazım mı bunun için acaba. Bu haftalarda normal mi yoksa.