Kızlar merhaba
6 gün önce spinal sezeryan oldum doğumdan beridir sırtım çok ağrıyor, spinalde bel ağrısı baş ağrısı oluyor dediler ama hiç olmadı çok şükür sadece sırtımda kürek kemiklerimin olduğu kısım yani üst taraf ağrıyor. Aynı durumu yaşayan oldu mu ?